czwartek, 8 grudnia 2011

Ale chuj z tego nędznego, słabego, kłamliwego człowieczka. Mój ,,przyjaciel" obraził wszystkich moich znajomych na moim profilu na zapytaj.com.pl... Pewnie większość moich czytelników jest właśnie z tego portalu...

Dał do zrozumienia, że za równo ja jak i oni, to pozerzy. Byłem wściekły, ale wiecie co? Złapałem go dziś rano za ramię, wyrwałem mu słuchawkę z uszu. Udawał rozbawionego, ale widziałem jak się wystraszył. Sprawił mi największą przyjemność jaką mógł. Budzę przed nim respekt.

Dziękuję Sommeil, której cały dzień pisałem jakim on jest .......................................................................... A także Nerezzie, której chyba pisałem jeszcze o 1 w nocy, jaki jestem zły.

A nie dziękuję swojej babci, która na wieść o tym, że dostałem jedynkę z chemii, uznała, że z moimi ocenami nie dostanę się do liceum, tylko do technikum, i zostanę robotnikiem.
To pokazuje, jak ona mnie nie zna.
Prędzej bym roznosił ulotki, niż był robotnikiem.
Prędzej uciekłbym do lasów Europy południowej, i w środku największego lasu wybudował drewnianą chatkę. Zrobiłby to.
A NAJPRĘDZEJ byłbym choć raz w życiu odrobinkę szczęśliwszy, jako samotny artysta malujący za ostatnie pieniądze.

Co ja robię tu?
Ooo, co ty tutaj robisz?

Takie teksty piosenek, które mówią mniej więcej, co dziś sobie myślę.

Połóż pistolet na stół
I uprzedzenia wyrzuć w kąt
Na całym świecie są faszyści,
Którzy nienawidzą innych rąk
Nie, nie, nie...
Nie wszystkich możesz zabić
To niemożliwe - uwierz mi
Nie, nie, nie...
Za dużo możesz stracić,
Bo takie krótkie są nasze dni

Tylko nie mów tego mi
Nigdy nie mów tego mi
Tylko nie mów tego, że
Nienawidzisz...
Tylko nie mów tego mi
Tylko nie mów tego mi
Nigdy nie mów tego, że
Nienawidzisz mnie

Więc pomyśl o tym, co Cię boli
O wszystkich wojnach, które znasz
To najtrudniejsze zawsze jest
Powiedzieć "nie", gdy mówią "tak"
Nie, nie, nie...
Bądź pozytywnym wojownikiem
Kiedy na ringu zostajesz sam
Tak, tak, tak...
Za dużo dzieci nie ma już
Swoich tatusiów i swoich mam

Tylko nie mów tego mi
Nigdy nie mów tego mi
Tylko nie mów tego, że
Nienawidzisz...
Tylko nie mów tego mi
Nigdy nie mów tego mi
Tylko nie mów tego, że
Nienawidzisz mnie



I druga
Tym razem urywek.

to już jest koniec nie ma juz nic,
jesteśmy wolni możemy iść,
to już jest koniec możemy iść,
jesteśmy wolni bo nie ma już nic,


I nie wiem, co mogę Wam jeszcze powiedzieć. Imię osoby, o której wcześniej mówiłem, zacząłem nieświadomie pisać z małej litery, co oznacza, że stracił on resztki godności i mojego szacunku. 

Na koniec dziękuję Numb za cytat, który zostawię u siebie na profilu.
,,Ludzie są źli i kłamią"
To się wręcz pokrywa z moim motto ,,Człowiek z natury jest zły."
I na koniec zdjęcie dla Numby (Pozwoliłem sobie odmienić):
Piękny, straszny wszechświat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz